IPhone Prylar

Nu lite smågodis till er där ute. 
 
Stylus penna till smartphones är en jäkla bra uppfinning. Slippa kladda ner skärmen på sin IPhone med blöta, flottiga och smutsiga fingrar. 
 
Prylarna ni ser på bilderna har jag fått ifrån 24.se. 
 
Jag trodde först att dom skulle vara jobbiga att använda och att dom bara skulle vara klumpiga. Men tänk så fel jag hade. Det var enkelt och det var mjukt att trycka med pennan. Själva toppen på pennan hade någon form av dämpning, vilket gav en skön känsla när man tryckte med den. 
 
En annan bra sak med den är att man pluggar i den där man har sitt headset. På så sätt vet man ju vart man har sin lilla penna. Dock blir det ju ett problem om man faktiskt har sitt headset i den ingången på mobilen.
 
Nästa pryl till IPhone är ett sportarmband.
 
 
Finns väl inte så mycket att säga om detta. Perfekt om man ska jogga eller inte har byxor med fickor.
Kanske inte så snyggt om man ska på fest, men när man ska jogga som sagt, eller kanske arbeta i trädgården utan att smutsa ner den, eller ha den ivägen. 
 
 
 
Som ni ser på bilden så är det ett såkallat protective sticker till IPhone. 
Och just detta är en giveaway, så den som vill ha detta får helt enkelt börja följa min blogg. 
Skriv som kommentar "jag vill ha protective sticker", så får vi se om just DU vinner det. 
 
Jag kommer helt enkelt att lotta ut en vinnare om de blir flera som kommenterar. Blir det däremot bara en, ja då får jag gratulera till en enkel vinst. 
 
 
Jag vill slutligen påminna er alla om att kolla min youtube-kanal. Där finns en hel del sköna videos och unboxings på prylar som jag fått av olika företag. 
Jag har även tävlingar där emellan åt, så följ min kanal för att inte missa de!
 
http://www.youtube.com/ghostman113

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback