iPhone headphone adapter

Godmorgon alla mina bloggläsare!
 
Såhär på morgonkvisten ska jag bara visa er en liten pryl, men kanske intressant för vissa. 
 
 
Headphone adapter från Hama. 
 
Med den här kan du koppla in två headset i din iPhone istället för ett. 
Varför man vill göra så, det har jag ingen aning om. Men folk verkar vilja ha det så. 
 
 
Finns inte jättemycket att skriva om den. 3,5mm in i iPhonen, och sedan har du två 3,5mm portar helt plötsligt. 
Varför man vill ha det så, det vet jag som sagt inte. Men det fyller säkert en funktion som folk uppenbarligen vill ha. Annars hade dom ju aldrig tillverkats. 
 
Men som ni vet, prylmecka.blogg.se dömer inte ut någon pryl. Utan här presenteras alla möjliga varor och onödiga saker. 

Kommentarer
ROXANNA - Kamp efter Cancern - Äntligen Mamma

Tack detsamma :)

Svar: Tack ska du ha. Hoppas du kommer följa min blogg framåt. :)
Joachim/Ghostman


Blogg: http://roxxanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback