Fredagsmys

Idag är det Fredag, och nu är klockan 18:48. 
Jag kommer inte att skriva fler inlägg idag. Jag vill bara avsluta med en besvikelse. 
 
 
70% choklad, ja det är ju gott. Men att den ska ha en smak av havssalt och pecannöt är ju bara skitsnack!
Jag tog en bit och kämpade för att få någon smak av salt, eller nöt, men jag lyckades inte. 
 
Stoppade in en bit till i munnen för att kanske känna något, men icke. 
Är det mina smaklökar som lagt av, eller är det någon annan som kan bekräfta samma sak som jag? 
 
Ska jag ge er ett råd? 
Köp inte denna. Däremot så finns det ju andra goda Premium från Marabou, och dom smakar betydligt mer än den här. 
 
 
Ha nu en skön Fredagskväll, för det ska jag ha!
Glöm inte kolla min youtube-kanal, och håll koll på min blogg för det kommer hela tiden nya spännande prylar och varor. 
 
 
http://www.youtube.com/ghostman113

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback