Tuffa tröjor

Idag på bloggen tänkte jag ta och vissa ett par tuffa tröjor som jag fått ifrån deed.se.
Dom har sponsrat mig med två stycken t-shirts med samma logga och text som på mina egna stickers.
 
 
Till att börja med så fick jag en blå t-shirt med ett stort tryck på magen. 
Trycket var välgjort, och man kände på tröjan att den var av bra kvalité. 
 
 
Jag fick även en svart tröja, och den hade trycket på ryggen. 
 
Så ett stort tack till deed.se som sponsrade mig med dom här två tuffa tröjorna. Så vem vet, kommer kanske du se mig någonstans med dom här på? Kom gärna fram och hälsa då. 
 
 
Finns självklart unboxing video på detta lilla paket på min youtube-kanal. 
http://www.youtube.com/ghostman113

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback