Blixtljus till bilen

Idag blir det ett ganska så konstigt inlägg. Dels för att jag är småförvirrad, men även för att jag är dunderförkyld och jag har feber. 
 
Jag glömde ta bild på produkten, så ni får gå till min youtube-kanal för att se. 
Där finns en unboxing video, och ett produkttest. 
 
http://www.youtube.com/ghostman113
 
Produkten som jag visar i min senaste video kommer från crazyride.se. 
Dom säljer en hel del prylar med LED-lampor och lampor att fästa på bilen. 
 
Just den lampan som jag fick hem kostar 399 kronor. 
Det finns 3 olika blinkeffekter, och man ändrar dom genom att trycka på en knapp som sitter på sidan utav själva lampan. 
Man kopplar in den enkelt till cigarettuttaget i bilen. 
 
Om ni kollar på hela videon så ser ni även hur den ska sitta i bilen. 
Man sätter alltså fast den väldigt lätt i framrutan med hjälp av 3 stycken sugproppar. 
 
 
Ber tusen gånger om ursäkt för att det inte finns någon bild på bloggen, men det är lika enkelt att kolla på min youtube-kanal. 
 
Nu ska jag gå och sova, mår riktigt dåligt. 

Kommentarer
Tomas

Är denna blogg nedlagd?

Får du inga fler prylar att testa?

Länken ovan till tuben funkar inte, dåligt!

Svar: Bloggen är inte nedlagd. Prylar kommer inom kort. Nu i veckan. Länken ska funka!
Joachim/Ghostman


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback