Armytags

Idag är det Fredagen den 5 Oktober gott folk, och regnet vräker ner här hos mig. 
 
Hur som helst ska jag nu ta och visa en liten tuff produkt som jag fått av armytags.se. 
Vill ni se mer utav deras produkter så ta gärna en titt på deras hemsida.
 
 
Här ser ni då själva halsbandet, eller armytags som det heter. Armytags.se skickade även med lite godis denna regniga Fredag. 
 
 
 
 
Detta är alltså armytags. Det är en form av halsband med ID-brickor. Från början är ju detta en militär historia. Och anledningen till att det sitter 2 stycken brickor är för att om personen i fråga dog i kriget så tog hans kamrater ena brickan och gav till deras sergeant. Den andra brickan lämnade man kvar på liket för senare identifikation. 
 
Anledningen till att det står "Ghostman113 on Youtube.com" är ju just för att det är namnet på min kanal. Så till alla er som inte varit där och kollat, då är det verkligen på tiden tycker jag. 
Där finns en hel del sköna unboxing videos och annat skoj. 
 
http://www.youtube.com/ghostman113
 
 
Detta var allt för idag, och jag hoppas att ni kommer få en skön helg. 
På måndag kommer det nya tuffa saker, så missa inte det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback