Chili & kryddor

Nu ska prylmecka.blogg.se presentera en annorlunda och rolig sak. 
Nämligen chiliprodukter och andra kryddor från chilihuset.se.
 
 
Det ni ser på bilden är olika kryddor. 
Om vi börjar med den överst så är det chilifrön som ger cirka 10 plantor. 
 
Påsen till vänster är fetaostkrydda, och den påsen till höger är bondesnaps. 
 
Vill ni veta mer om dessa produkter så kolla in på min youtube-kanal där jag gör en unboxing video på detta. Jag talar även om vad varje påse innehåller. 
 
Chilihuset.se har en mängd andra roliga kryddor och produkter. Så kolla gärna in deras hemsida.
Länk finns till höger på bloggen. 
 
 
http://www.youtube.com/ghostman113

Kommentarer
Anders

Fan nu fungerar inte länken till Youtube igen, kollar du inte igenom ett inlägg innan det publiceras?

Känns som du inte bryr dig om bloggen ordentligt.

Svar: Jag kollar absolut igenom innan jag publicerar. Jag vet inte varför det blir så. Sist du skrev kollade jag upp det, och de fungerade. Men jag ska kolla nu igen då. Och bryr mig om bloggen gör jag visst.
Joachim/Ghostman


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback