Dietprodukter

Hej alla kära bloggläsare! 
 
Nu är det ett tag sedan jag uppdaterade här på sidan, men ibland tar det tyvärr längre tid än vad  man räknat med när det gäller leveranser och sådana saker. 
Idag ska jag i alla fall presentera dietprodukter som kommer från Stackernordic.se. 
Det är nämligen så att 1 Januari 2013 kommer jag att starta ett dietprogram som ska följas. 
Jag kommer då att använda mig utav dessa produkterna, samt jogga 3 gånger i veckan, plus att jag fått ett dietschema som jag ska följa som rör maten. Vikt och mått kommer att dokumenteras både på min youtube-kanal, men även här på bloggen. 
 
 
Delight XP hjälper dig att gå ner i vikt, men även att minska hungerkänslan. 
Man tar 1 tablett ca 20 minuter innan måltid. MAX 2 tabletter om dagen. 
 
 
Stacker 10 är en riktigt bra produkt på marknaden som hjälper till att gå ner i vikt. 
Man tar 1 tablett ca 20-30 minuter innan fysisk aktivitet. MAX 3 tabletter om dagen. 
Känsliga personer bör inte ta dessa då dom innehåller bland annat Synefrin.
 
 
Delight Zero är till för fettförbränning och ger dig extra energi. 
1 tablett ca 30 minuter innan måltid. MAX 2 tabletter om dagen. 
Även dessa tabletterna innehåller Synefrin, så känsliga personer bör inte ta dom. 
 
 
Sist men inte minst en helvit burk som innehåller någon form av örttabletter som i princip enbart minskar ditt sötsug. Den har alltså ingen direkt verkan som fettförbränning eller energi. 
 
Vill ni se när jag pratar om allt detta? Då kan ni kolla min kanal på youtube. 
http://www.youtube.com/ghostman113
 
Och som jag skrev överst på sidan, det här sponsrade projektet kommer att dra igång 1 Januari 2013.
Så missa inte detta! 
 
Jag får önska er alla ett Gott Nytt År!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback