Intressant video!

Goddag!! 
 
Videon här nedanför är INTE min!! 
Däremot tycker jag att den är intressant då jag absolut tror på att högre uppsatta män/kvinnor försöker leka Gud och manipulera vädret etc. 
Ta bara och kolla in videon här nedanför och avgör själva. 
Jag menar ifall NASA kan göra såna här saker, OMG! Vilka tror ni inte utnyttjar det då? 
 
Tekniken dom använder sig utav kallas HAARP, och det finns faktiskt sådana stationer i Sverige oxå. Bland annat LOIS i Växjö, LOFAR i Onsala m.fl.
LOIS är ett radioteleskop beståendes av tusentals antenner runt om i södra Sverige. 
 
Vad är då HAARP? Jo man manipulerar magnetfältet genom att skicka iväg energi som träffar jonosfären, man kan säga att vi "pluggar in oss" i magnetfältet som går runt jorden, och på så sätt får man tillgång till den enorma mängd naturliga energi som finns där. 
 
LÄNK TILL VIDEON!!! 
 
https://youtu.be/OZmeH9F9AV4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback