Grymt besviken

Hallå där alla läsare! 
 
Idag måste jag faktiskt skriva om en sjukt tråkig sak. Detta gör mig så förbannat besviken och irriterad att jag inte ens kan beskriva det på ett fint sätt. 
 
För cirka en månad sedan beställde jag saker ifrån Conrad.se och allting fanns i lager enligt deras sida. Beställningen gick igenom och jag betalade direkt med mitt VISA-kort. 
Leveransen på detta skulle vara 3-4 dagar. 
 
Efter 5-6 dagar får jag ett mejl "Dina varor finns inte i lager vi återkommer när vi vet mer".
Tiden gick och jag skrev till kundtjänst, och jag fick ett enkelt svar "Vi kan inget göra". 
Jag väntade ytterligare och sedan skrev jag igen. Då fick jag i princip samma svar igen. 
IDAG den 3 februari kom UPS med paket till mig. I den ena lådan fanns mikrofonstativ och i den andra lådan fanns mitt mixerbord. Men vänta här nu, vart i helvete tog min XLR-kabel vägen och mikrofonen?
 
Fattar ni besvikelsen att efter nästan en hel jävla månad få sina saker, men då är inte ens det rätt. Det saknas produkter och jag har som sagt betalat DIREKT. 
Hur ska nu Conrad.se lösa detta? Mejlade dom i ren ilska och förklarade hela situationen. 
 
Fick ett kort svar tillbaka att "Jag tycker du har en ganska tråkig ton" bla bla. 
 
ÄR DET KONSTIGT???
 
Vad vill jag nu få ut av detta? Jo jag vill visa folk vilken jävla dryg sida det är, och deras kundtjänst kan inte hjälpa dig. Varken med försenade leveranser eller att det saknas varor i en order. 
Kan även tillägga att det INTE går att ringa dom. Det finns inget nummer. Dom håller till i Tyskland. Så man måste glatt vänta på att dom ska svara via mejl. 
 
Nu har jag i alla fall fått skriva av mig, och varna eventuella kunder som tänkt handla på deras sida.
Tänk på tre viktiga saker innan! 
 
1. Sakerna har en LÅNG leverans.
2. Du kanske inte får hela beställningen.
3. Kundtjänsten når man bara via mejl och kan ta tid att få svar.