God Jul!

Godkväll på er!! 
 
Idag är det tredje advent och det går med raketfart emot julafton. Vad hände med tiden? 
Nyss var det ju 35 grader varmt ute, men nu snö och en massa juleljus. 
 
Idag tänkte jag bjuda på en liten vinterspecial på min youtubekanal. Ni kan se den här nedanför!
 
 
Jag skulle även vilja påminna er alla om att PRENUMERERA, GILLA och DELA kanalen! 
Ingen skulle bli gladare än jag. 
 
Sedan skulle jag även vilja påminna er alla om att INTE stressa i jul. Stanna upp och njut av er lediga tid tillsammans med släkt och vänner. 
Jag personligen tänker även såklart på alla dom som lämnat oss. Och detta gör jag genom att åka till graven och tända ljus. Gör ni det? 
 
 
Ha det nu riktigt gott, så hörs vi snart igen. 
 
GOD JUL!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback