Riggtuben!

Goddag kära läsare! 
 
Som ni alla kanske redan läst och hört överallt är det dags för den årliga youtubegalan. Vad tycker ni om den? Personligen tycker jag att det är ett jävla party för inavlade youtubers.
Vad menar jag då med detta? 
 
Jo det är enkelt! År efter år är det alltid samma youtubers som är inbjudna på denna galan. Är man en mindre youtuber har man NOLL chans att komma dit. Ta mig och min kanal som ett exempel. 
Inte för att jag skulle vilja gå på en sån fake-ass-shit-gala, men ändå. 
Min kanal är väl minst lika viktig och bra som dom andra "större"? 
Och vi alla youtubers gör väl videos av samma anledning? För att underhålla andra, och att bjuda på sig själv. 
 
Jag är partner med youtube och får en slant då och då, men för mig är inte det de viktigaste. 
Mitt mål är att nå ut till MÅNGA, och ha fasta trogna tittare. Att växa och bli en stor "familj". 
Jag kan ärligt talat säga redan nu att folk ibland känner igen mig ute på gatorna, och de är just SÅNA saker jag tycker är riktigt kul. Och ibland kan man få en snap "jag såg dig idag, men vågade inte gå fram". 
Vad är det värsta som ska hända? Att jag äter upp er? ;) 
 
Men att gå på riggtuben och på något sätt bli favoriserad är enligt mig FEL!
Alla sliter olika mycket, och alla gör det i grund o botten av samma anledning. 
Dessutom kanske inte alla kan sitta med det 10 timmar om dagen. Alla har kanske inte glidit på ett silverfat genom livet för att sedan landa PLADASK i youtubeträsket. 
Jag t ex har ett vanligt jobb att sköta, och jag har en fru, 2 barn, hus osv osv. Jag kan omöjligt lägga 8-10 timmar om dagen på att filma och redigera. 
 
Jag hoppas ni fattar vart jag vill komma? 
ALLA YOUTUBERS ÄR LIKA MYCKET VÄRDA! 
 
 
Spana gärna in min kanal och ta följ mig ifall ni inte redan gör det!! 
http://www.youtube.com/JoachimPetersson
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback