Skräckvideo på youtube!

HALLÅ HALLÅ!! 
 
Idag den 29/10-2017 släpps en skräckvideo på min youtube. 
Detta är något som jag och två andra har arbetat med. Egentligen är det väl mest jag och mina idéer som sprungit iväg, och dom andra två har varit snälla och ställt upp med saker runt omkring. 
 
Hur som helst släpper jag videon 12:00 på min kanal, så missa INTE detta! 
 
LÄNK TILL KANALEN!! http://www.youtube.com/JoachimPetersson
 
 
Jag skulle även vilja be er om en supertjänst. När ni har kollat klart på videon kan ni väl dela den på era sociala medier? Tänker då på facebook, instagram osv. 
Detta hade betytt så otroligt mycket för mig, och ingen hade blivit gladare. 
Snälla snälla, hjälp mig att få ut videon till MÅNGA! <3
 
 
Nu ska jag inte tjata på er mer. Men kom ihåg, 12:00 kommer den finnas på kanalen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback