Joachim på youtube!

Hallå där ute!! 
 
Hoppas att allting är bra med er? 
Igår satt jag med youtube SÅ länge och grejade med mitt nya namn. 
För alla som missat så har jag gått ifrån att heta Ghostman113 till enbart Joachim Petersson. 
 
Ghostman113 är något som följt mig sedan 2008 om jag inte minns fel. Så det känns ju faktiskt väldigt konstigt att man "skrotat" det. Men men, man måste förnya sig och blicka framåt. 
 
Här kommer i alla fall min nya privata länk som jag fått av youtube. 
 
https://www.youtube.com/JoachimPetersson
 
 
Kan ni inte lova mig en sak? Gå in på kanalen och klicka på PRENUMERERA, och glöm för Guds skull inte att klicka på den lilla klockan oxå. På så sätt får ni en notis varje gång en ny vlogg kommer. 
 
Sist men inte minst, dela gärna kanalen på eran facebook eller andra sociala medier. 
 
 
ALL KÄRLEK TILL ER! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback