Vlogg #18!

Hallå där ute!! 
 
Jag har en SUPERNYHET som jag måste meddela!! 
I fredags, dvs den 5 Maj så körde jag upp för tung lastbil. Alltså behörighet C. 
Detta känns sååååå otroligt skönt, och jag är så glad att jag klarade det! :) 
 
Augusti/september är det dags att dra igång med CE, alltså släp. 
Jag hoppas verkligen att det går lika lätt som det gjorde nu. 
Det är ju även andra saker jag ska få, bland annat truck, hjullastare, kranbil och sen då släp. 
Så det blir en hel del att plugga. 
 
Hur som helst, för att återgå till min "huvuduppgift" här. 
Nu finns vlogg #18 uppe på min youtube. Kolla in den enkelt via länken här nedanför.
 
http://www.youtube.com/ghostman113
 
När ni kommer till min kanal, så glöm för guds skull INTE att klicka på PRENUMERERA. 
Jag vill även påminna er om att dela, gilla och kommentera mina videor. 
 
Sist men inte minst, ses vi 20 Maj i Borgholm? Då är det en stor motordag med massor av bilar, lastbilar, knallar, flyguppvisning m.m.
Tror det startar kl 10:00 och håller på enda fram till 01:00. 
 
Ser ni mig så kom fram och hälsa! <3
Jag kommer att vlogga den dagen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback