Vlogg #17!

TREVLIG VALBORG I EFTERHAND! 
 
Hallå förresten. Jag hoppas allt är bra med er? 
 
Jag ville bara kort och gott informera er om att det finns en ny vlogg på min youtube nu. 
Vi är redan uppe i 17 "avsnitt", tiden går fort. 
 
Kolla in alla mina vloggar och andra galna videor här http://www.youtube.com/ghostman113.
 
Jag vill som vanligt påminna er alla om att klicka på PRENUMERERA, och glöm inte att även klicka på den lilla klockan som finns där. På så sätt får ni notis varje gång jag laddat upp en ny video. 
 
 
Nu har vi precis käkat, och jag är riktigt mätt. Tack underbara frugan för god mat och efterrätt. <3
 
 
En annan påminnelse är 20 Maj i Borgholm på Öland. Kommer ni vara där? 
Det kommer i alla fall jag om vädret tillåter. 
Skulle ni se mig på plats så tveka inte att komma fram och hälsa på mig. :) 
 
 
Ha det gott!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback