Vloggar!

Godmorgon!! 
 
Till att börja med vill jag passa på att beklaga sorgen till alla anhöriga som drabbats av det som hänt i Stockholm. Detta är riktigt tragiskt, och sånt borde inte kunna hända i Sverige 2017. Men tyvärr har det gjort de, och hela Sverige är i sorg. #prayforstockholm
 
Sedan vill jag även passa på att informera er om min kanal på youtube. Där kan ni följa mig och mina galna idéer och hur mitt liv ser ut. Innan fokuserade jag väldigt mycket på samarbeten och olika challenges. Detta är något jag tröttnat lite på, och därför kör jag ganska mycket vloggar nu. 
 
Så sent som i lördags köpte jag en ny systemkamera som jag kommer att använda mig utav. Det blev en Canon EOS 700D, innan hade jag en Nikon D5100, men jag var SJUKT missnöjd över AF på den, samt att AF-motorn lät hela tiden när den arbetade, vilket såklart resulterade i att man även hörde det i vloggarna.
 
Till detta kör jag med kit-linsen, dvs 18-55mm STM, och på kameran har jag en extern mikrofon av märket Rode. Ja kära läsare, jag kör en riktig Casey neistat ripoff. ;) 
Så ja, jag har även ett litet tripod monterat på kameran. 
 
Ta en titt på kanalen genom att gå in på http://www.youtube.com/ghostman113
 
 
Tack för idag, nu ska jag börja städa här hemma. Och senare ska jag köra lastbil på yrkesförarutbildningen på Komvux där jag går. SNART klar med C-delen, vilket innebär att jag får köra tung lastbil. 
Och efter sommaren startar vi med släp, truck och hjullastare. :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback