Ännu flera vloggar!

Godkväll på er! 
 
Nu har det åter igen hänt, en ny vlogg är uppladdad på min youtube. 
 
Kan ni inte vara så vänliga att gå in och kolla på den? Och jag skulle bli sååå glad om ni klickar på PRENUMERERA innan ni lämnar kanalen. 
På så sätt får ni en notis varje gång en ny video har laddats upp. 
 
Ni hittar min kanal via den här länken http://www.youtube.com/ghostman113
 
 
Jag vill även påminna er som bor i närheten att den 20 Maj kommer jag befinna mig i Borgholm på Öland. Det är en stor motordag där, och jag kommer finnas på plats och vlogga. 
Skulle ni se mig så kom gärna fram och hälsa. :)
Vi får ju såklart även hoppas att solen skiner då, annars suger det ju ganska hårt! 
 
Nu ska jag gå och sova, för imorgon ska jag köra lastbil mellan 8:30 till 15:30. LOVE IT! 
 
 
God natt på er! ;) <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback