Hundträning inför utställning!

Hallå hallå!! 
 
Idag är det söndag, vilket i min värld är den "pissigaste" dagen för man vet att man ska återgå till jobbet imorgon och att man måste jobba måndag, tisdag, onsdag och torsdag SEN är man ledig igen. 
Det är nämligen så att jag inte arbetar fredagar längre, utan har valt att lägga den tiden på ungarna och allt som finns utanför jobbet. 
 
Hur som helst ville jag bara påminna er allihop om TeamACD Sweden på youtube. 
Ni kommer väl ihåg att jag nämnt den kanalen innan? 
Här har ni nu i allafall ett nytt klipp, enjoy!! 
 
 
 
Jag vet inte hur många utav mina läsare som gillar hundar, eller som kanske till och med åker på Stockholmsmässan i december när det är massa hundar där? 
Tanken är i allafall att TeamACD Sweden ska dit, och hon tränar nu inför alla kommande utställningar och tester med sin cattledog. 
 
Kan ni göra mig en tjänst? Prenumerera på hennes kanal, och dela den gärna! 
 
 
Stort tack, och ha en fortsatt trevlig söndag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback