Två jobb i Spanien

Hallå hallå! 
 
Hur har er dag varit? Min har varit helt fantastisk. 
Suttit på folkuniversitetet i 3 timmar cirka och sökt jobb. De sista jobbet jag sökte hann jag inte mer att skicka iväg ansökan om förens det ringde i min mobil. ALDRIG varit med om snabbare respons gällande jobb. 
 
Hur som helst gällde det ett jobb till i Spanien, fast inte på kanarieöarna denna gången, utan i Marbella. 
Så nu på Torsdag har jag 2 intervjuer. En kl 10:00 och en 17:00 (CET). 
Jag hoppas SÅ otroligt mycket på att jag får något utav dom. 
 
Har man drömmar och mål ska man följa dom och göra allt för att nå dom. 
Och nu är det min tur. Jag SKA lyckas!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback