Dagens giveaway

Go´kväll.
 
Detta blir dagens sista inlägg. 
Ville bara kort uppdatera om att dagens livestream gick toppen!
Slog rekord i antal tittare, vi var uppe på 55 stycken. Gick från 22 direkt upp till 55, helt otroligt! 
 
Som jag även skrivit tidigare så hade jag en giveaway. Lottade alltså ut 2 spel. 
Det ena var Homefront, och de andra CS:GO. 
Jag kommer försöka ha fler giveaways, så till alla er som missade det idag, ni kommer ha fler chanser.
 
Klicka er enkelt in på min twitch och följ mig där så ni inte missar det. 
 
http://www.twitch.tv/ghostman113
 
Jag fick även en liten donation idag, inte stor men det spelar ingen roll. 
Donation som donation i min värld. Alla pengar är välkomna! 
 
Jo just det, en sak till. Jag fick närmre 20 nya följare idag med. TOPPEN! 
Det var längesen som de gick så bra på en livestream. 
Kan vi hålla detta? Hjälp mig ytterligare att växa, och få min kanal att bli bättre. 
 
Nu ska jag go och starta en film. 
Bjuder på en skön bild från dagens livestream när jag spelade FSX. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback