Gym 2014

Goddag! 
 
Lördag idag och jag är i fullgång med att rensa i våra förråd. Fy fan vad saker man samlar på sig. 
Jag har inte ens gått igenom ena och jag har redan fått ihop 4 påsar med ren jävla skit som kan slängas, sen har jag 3 stora säckar med kläder som ska till "myrorna".
 
Vissa grejer kommer säljas för en billig peng oxå. Saker som är för fina för att kasta, men som ändå bara ligger. Då kan lika gärna någon annan få nytta för dom. 
 
Som ni kanske såg på min rubrik oxå så kommer jag att 2014 börja på gym igen. 
Jag har mitt mål kvar, precis som innan. Och denna gången ska jag fan nå det! 
3 x i veckan, och jag ska dra ner på godsaker som läsk, godis, alkohol m.m.
Alkoholen ska jag till och med försöka ta bort helt. Kanske någon gång att man tar sig en whiskey eller lite vin, men inte varje helg. De är stopp med det! 
Jag kommer även att sova riktigt, så att sitta uppe mitt i nätterna är slut. 
 
Så sömn, kost och träning. De är dom sakerna jag kommer fokusera på. 
 
 
Nu ska jag fortsätta rensa här. Har ju liksom ett förråd kvar efter det första. PUST! 
 
 
FUCK LAGOM! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback