Veva igång projekt

Go´kväll gott folk! 
 
Nu är det som så att jag har en dröm, ett mål och jag ska fan i mig nå det. Och jag tänkte självklart dela detta med er eftersom jag är en youtubare, livestreamare och en bloggare. 
 
Som ni alla vet var jag på gym innan och tränade, tyvärr la jag ner detta pga att min axel inte ville vara med längre sedan en tidigare skada. 
Nu tänkte jag veva igång detta som ett projekt, och visa folk att ALLA kan, och att vem som helst kan nå dit man vill, bara man ger sig fan på det. 
 
Hur ska jag då göra? Jo så klart kommer jag att träna, äta sundare och röra på mig. 
Och hur ska ni då veta om jag gör detta? Jo jag kommer att filma och fotografera. 
Eller inte jag, men en person kommer att vara med mig. 
 
För att jag ska kunna driva detta långt och hålla på länge söker jag nu efter folk som kan/vill donera pengar till mig och projektet. Det är en del saker som måste införskaffas och det kommer ta både tid och energi från min sida. 
 
Ni kan enkelt donera via Paypal, och det gör ni på följande sida.
 
https://www.paypal.com/se/cgi-bin/webscr?cmd=_flow&SESSION=IT5R
HE3REDZ0iaUGRvqj7RvxmR1Pp
TlUVEGUT87opdEDJkV02rlYl0Hb9tS&dispatch=5885d80a13c0db1f8e2
63663d3faee8d0038486cd0d9a2f30f3a21df7b0d0cee
 
Jag vet att länken är lång och ser väldigt konstig ut, men jag lyckades inte få till källkoden. 
Hur som helst så kan man donera valfri summa via Paypal till mig, och man avgör ju själv hur mycket man vill donera. Alla belopp är välkomna, och ju fler som stödjer projektet, dessto längre kan vi driva det. 
 
Ha en fortsatt trevlig dag, och var rädda om varandra! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback