James Bond hjälper till

God förmiddag! 
 
Jag vill åter igen påminna er alla om att den 25-27 Oktober kommer jag ha en stor livesändning.
Anledningen till detta är att hjälpa hundhjalpen.se och deras fantastiska arbete i Rumänien med alla gatuhundar som lider och lever ett hemskt liv. 
 
Här nedanför kan ni kolla på en liten video som jag klippt ihop. Jag vill även passa på att varna känsliga tittare för starka bilder.
 
 
Alla kan vara med och göra skillnad. Vill man så kan man rädda liv. 
I detta evenemanget har jag även fått med några företag som kommer att bidra med några produkter som jag kommer att lotta ut, och ha små giveaways under min livesändning. 
Detta vill ni väl inte missa? 
 
Kan även tillägga att självaste James Bond deltagit i evenemanget och man kommer att kunna vinna någonting av honom. 
Nyfikna? Ja, gå då in redan nu och följ min kanal så att ni inte missar detta. 
http://www.twitch.tv/ghostman113 
 
Ni kommer även hitta en direktlänk till James Bond till höger på min blogg. 
 
 
Sprid detta vidare, och hjälp mig att få många tittare. 
Ju fler vi är desto bättre blir det. Alla kan vara med och bidra, och donera gör man enkelt via Paypal.
Alla pengar går oavkortat till hundhjalpen.se. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback