Att uppnå sina mål

God morgon alla kära bloggläsare! 
 
För ett par dagar sedan gjorde jag en video och la upp på min youtube-kanal. Den handlar om att ha drömmar, och att uppnå sina mål. Kolla gärna in den!
 
http://www.youtube.com/ghostman113
 
Även idag vräker det ner snö, så varför inte bjuda på en underbar låt idag med? 
Personligen älskar jag låten, texten, staden, människorna och i mina ögon är det Sveriges bästa stad! 
 
 
Jag älskar denna låten så otroligt mycket, och jag tycker dom fått in allt i texten. Så som dom beskriver Göteborg, så är det verkligen! Göteborg är en stad för sig, och det bjuds på så mycket härligheter.
 
Idag är det Onsdag och då ska jag dra till gymmet. Lite snorig, men inget farligt alls. Men jag får väl dock ändå ta det lite lugnt. 
 
Men nu först ska jag ut och skotta snö, gode Gud det tar ju aldrig slut!
 
Ha de gött alla!

Kommentarer
Bella

sv: Tack så jättemycket för din fina kommentar :D Ska kolla in din youtube-kanal när jag kommer hem från jobbet :) Kram!

Svar: Kanon! Det tycker jag absolut att du ska göra. Kram.
Joachim/Ghostman


Blogg: http://bellzors.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback