Jocke på youtube!

Hallå hallå!! 
 
Igår släppte jag en ny vlogg på kanalen. Om ni inte redan har sett den så tycker jag att ni ska göra det nu. 
Den finns här nedanför! 
 
 
Min tanke med youtube är att underhålla folk, och att kunna sprida någon form av positiv känsla och glädje. Jag har alltid varit sån som person att jag älskar bjuda på mig själv. 
Jag vill liksom att folk ska minnas JOCKE PÅ YOUTUBE, eller JOACHIM PÅ YOUTUBE! 
Innan hette jag ju Ghostman113 och jag hade det som varumärke i många många år. Men sedan kände jag att jag växte ifrån det, och ville byta till mitt vanliga namn. 
 
Kan ni inte bara göra mig en supertjänst? PRENUMERERA och DELA min kanal. Vill ni göra det för mig? Ingen skulle bli gladare än jag. Och tro mig, jag har slitit med denna kanalen länge nu, så lite resultat skulle göra mig SÅ glad. 
 
All kärlek till er, och må bäst! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback