Dela min youtube!

Hej på er alla! 
 
Idag är det en riktigt härlig dag. Varför då? Jo för att jag kollade nyss livecounts.net vilket visar i REAL-tid hur folk prenumererar på min youtube. Då ser jag hur siffrorna ökar smått med jämna mellanrum, vilket såklart är en underbar känsla. <3 
 
Jag vet inte hur många här som följer mig, men ni som kollar på min kanal VET att jag älskar att underhålla, bjuda på mig själv och att ge er bra material. 
Jag har alltid varit en liten clown som tycker om att synas, och att göra andra människor glada. 
 
Skulle inte nu kunna hjälpa mig att nå ut till fler nu? 
Det är riktigt enkelt, och det enda ni behöver göra är att DELA min kanal. 
 
Länken till kanalen är http://www.youtube.com/JoachimPetersson 
 
 
Gör mig nu den tjänsten att PRENUMERERA och DELA! 
Ingen skulle bli gladare än jag. Och det är ju faktiskt tack vare er som jag kan fortsätta och göra detta. 
 
Vill även påminna er alla om den lilla "klockan" på youtube. Kryssa i den för på så sätt får ni en notering varje gång ett nytt klipp kommer på kanalen. 
Jag vet att många har problem med den funktionen annars, och dom missar när en youtuber laddar upp något. Dum funktion? Ja enligt många! :) 
 
KÄRLEK TILL ER!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback