Lokal för youtube!

Godkväll alla läsare! 
 
Jag vet inte hur många lokala läsare det finns här, men jag tänkte kolla ifall någon kunde tipsa mig om en lokal som jag kan använda mig utav när jag gör videos etc till min youtube. 
 
Det hade varit suveränt att hitta en billig liten lokal som jag hade kunnat förvara mina saker i och spela in klipp utan att störas. 
Någon som har något tips? 
 
Hur som helst vill jag även tacka ALLA som kollat och delat min senaste video, sjukt bra gjort! 
Ni är helt fantastiska och på kort tid har videon fått över 2.500 visningar. 
 
Till er som INTE sett den än, kolla mitt tidigare inlägg. En liten halloween special där min son på 5 år spelar någon form av demonbarn. :) 
 
 
KÄRLEK TILL ER!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback