Ny lag 1 Augusti 2017!

HALLÅ! 
 
I normala fall delar jag bara MINA klipp ifrån youtube här. Men eftersom jag själv flyger drönare och fotograferar/filmar med den så tycker jag att detta är något som fler behöver se. 
Från och med 1 Agusti 2017 behöver man alltså INTE tillstånd för att flyga drönare, och det är inte olagligt. Så tänk på det alla ni som gnäller över att ni TROR att någon spionerar på er. 
 
En person som JAG flyger enbart för att få snygga intron eller material till mina vloggar, INGET annat.
Sen såklart finns det ju alltid idioter som missbrukar friheten. Men det gäller ju inom alla områden. 
 
Här är i alla fall en video ifrån riksdagen och deras debatt om drönare. 
 
 
Sen vill jag bara kort påminna er om min kanal, gå in på den och ta en titt. Och glöm inte att PRENUMERERA! 
 
http://www.youtube.com/ghostman113

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback