Satan så dåligt

Go´kväll! 
 
Till en början vill jag bara säga FÖRLÅT! 
Jag är så dålig på att uppdatera bloggen, och detta är för att jag har så mycket annat att göra. 
Satan så dåligt av mig att inte ta 5 minuter att skriva här. 
 
Hur som helst så jobbar jag, umgås med familj och vänner plus att jag tränar på gym 3 gånger i veckan. 
Som ni kanske vet fick jag avbryta träningen innan pga jobb, och missat si sådär 3 månader. Men nu kör jag på igen, och nu tillsammans med en kompis. På så sätt kan vi stötta och peppa varandra. 
 
 
Kul liten grej som jag kom på. Nice va?
 
Vill ni kanske se hur det går? Klicka er då in på min youtube, där finns en ny video ifrån gymmet. 
Adressen är följande http://www.youtube.com/ghostman113.
 
När det gäller träning så är en sak jävligt kul. ALLA kommer med tips och råd, och en del dissar ens sätt att träna helt, eller kanske dom ska lägga in någon kommentar om kosten. 
Saken är den att jag fått tips och råd av en kompis som är PT och varit i några år. Så jag tror jag klarar mig ifrån alla goda råd av alla hobbytränare. Tack i alla fall. :)
 
Strax är det dags för livestream, detta sker klockan 20:00 inne på http://www.twitch.tv/ghostman113.
Schemat för mina sändningar hittar ni inne på min twitch under själva bilden. 
Så gå gärna in där och besök mig och alla dom andra i chatten. Det kostar ingenting, och man kan enkelt via sin facebook logga in. 
 
 
Ha en fortsatt trevlig Onsdag! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback