Premiär i radio

Tjenare gott folk!
 
Idag hade jag som ni kanske vet premiär i radio, och jag kan bara säga en sak, WOW! 
Det var en av dom roligaste sakerna som jag gjort i mitt liv. Att sitta i en studio och bli intervjuad. 
Vi pratade om min livekanal på twitch, och en hel del om spel. 
Det blev inte speciellt mycket prat om min youtube, men det blir kanske nästa gång. 
Allting flöt på, och musiken som spelades uppskattades säkert. Jag hade ju valt ut 6-7 låtar som skulle spelas, och då ska ni veta att den radion har kört på samma spår i 30 år. Så det kändes kul att dom spelade upp musik som jag gillar. Annars är det väldigt mycket musik för pensionärer. 
 
Hur som helst så gick allting bra. Och vi får väl se om det blir fler gånger. 
Det bollades med en hel del idéer efter programmet, men inget som kan nämnas här. 
Vi får helt enkelt se vad som kommer att hända. 
 
Till alla er som missade programmet idag, kan lyssna på det igen den 29 Januari klockan 14:00. 
Antingen om ni går in på http://www.radionybro.se eller om ni bor i närheten så "rattar" ni in deras frekvens.
 
Här är en bild som togs på mig under programmets gång.
 
 
Nu ska jag ta och kolla på en film tror jag. 
 
Ha en fortsatt skön Måndag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback