Helg & radio

Hallå hallå! 
 
Jaha nu är det helg igen och jag ska inte göra någonting. Har dessutom gått och blivit förkyld. 
Som ni förmodligen vet så kommer jag att börja gymma igen nu i Februari, de ska bli NICE! 
 
Hur som helst, på Måndag den 27 Januari kommer jag att vara med i radio Nybro klockan 12:00, och en timme framåt. Vi kommer att prata om mig, youtube, twitch och det jag gör. 
Jag ska förhoppningsvis även längre fram hjälpa dom att få in lite nytt folk som lyssnar. Dom har under 30 år kört ungefär samma stil hela tiden, och det är mer för äldre människor. 
Men detta hoppas Ghostman kunna styra upp. :) 
 
Så för alla er som inte bor i närheten, klicka er in på deras webbradio. 
 
http://www.radionybro.se/
 
Nä nu ska jag gå och dricka upp min celsius som jag köpte innan. Tänkte chocka min förkylning med en massa vitaminer.
 
Ha en skön helg! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback