Spel till PC

God dag alla glada! 
 
Idag på morgonen när jag vaknade så hade jag fått ett trevligt mejl. Det innehöll 6 spelnycklar till olika spel på Steam. Så just nu är jag i fullgång med att installera alla. 
Fattar ni att jag nu har 11 spel sammanlagt som ska spelas, och visas upp på min livestream. :) 
 
Sköön blandning! Så för att nämna några så är det bland annat:
 
Outlast
Batman arkham asylum
Batman arkham city
Scribblenauts
Knock-knock
F.E.A.R 2 
F.E.A.R 3
The lord of the rings
Nether
Saints row 2
Left4dead2
 
Där var en kort lista på dom spelen som kommer att spelas framöver. 
Självklart kommer jag att byta spel då och då, och köra spel som jag redan har, och som jag brukar streama. Men det kan ju vara kul att variera sig lite, och testa på andra med.
 
Så om ni vill se när detta spelas, och när jag underhåller klicka er då in på 
http://www.twitch.tv/ghostman113 
 
Välkomna!! 
 
PS:
Jag vill även påminna er om min youtube. Klicka er in där och tryck på PRENUMERERA.
 
Ha en fortsatt trevlig dag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback