Nytt spännande jobb!

Hallå där ute!! 
 
Jaha nu närmar sig det nya jobbet med stormsteg. Det är både spännande och läskigt! 
Jag har ju varit borta innan mellan söndagar och fredagar i jobbet, men denna gången ska jag köra saker jag ALDRIG någonsin gjort. Nämligen stora byggelement, eller betongplattor som dom flesta kanske känner igen dom som. 
 
Ni vet såna stora "legobitar" som används ute på byggen när dom gör lägenheter osv. 
 
 
Vad innebär detta för min kanal på youtube? 
Tanken är att jag ska vlogga mina dagar när jag kommit in i det lite mer, och kommit in i rutinerna. 
Eftersom jag kommer att köra i hela landet så tänkte jag att det kunde vara skoj att videodokumentera och dela med mig utav det på tuben. 
 
Eller vad tycker ni? 
 
Ha en fortsatt skön kväll, och glöm inte att spana in min youtube.
Den växer rejält nu, och har gjort dom senaste dagarna!
KÄRLEK TILL ALLA SOM KOLLAR! <3
 
http://www.youtube.com/JoachimPetersson
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback