Ny idé gällande youtube!

Godmorgon!! 
 
Nu har jag kommit på en "ny" sak gällande youtube och min kanal. 
Som dom flesta kanske redan vet så kommer jag från och med maj att ha en egen lastbil igen, och jag kommer att ligga ute i veckorna. 
Vad passar inte bättre då än att vlogga detta oxå? :) 
 
Jag kommer skaffa fästen som jag kan ha med mig och montera kamera på och filma inifrån hytten, när jag lastar, när jag lossar, rutiner, tvättar lastbilen och massa annat! 
Jag tror detta kan bli riktigt bra, och jag VET att det finns många som är intresserade av just lastbilar och hur saker o ting funkar. 
 
Så vad säger ni? Taggade? 
 
Ni hittar min kanal här http://www.youtube.com/JoachimPetersson 
 
 
Så om ni inte vill missa detta gå in redan nu och klicka på PRENUMERERA!! 
Ni får självklart även dela kanalen så att fler hittar den. 
 
All kärlek till er!! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback