En viktig sak att fira

Godkväll kära läsare! 
 
Nu är det åter igen längesen jag uppdaterade er och min fina lilla blogg. 
 
Som rubriken lyder så finns det en viktig sak att fira just nu. Jag har nämligen kommit in på en yrkesförarutbildning. Vad innebär då detta? 
Jo jag börjar den 23 januari 2017 en utbildning som är 40 veckor lång. Där kommer jag att övningsköra med lastbil och släp, dvs C/CE-behörighet. 
 
Detta är något jag ALLTID velat, och det har alltid varit en dröm. Min pappa har kört i 42 år och jag har många gånger som grabb åkt med honom på olika turer. 
Nu äntligen är det min tur att förhoppningsvis ro detta i hamn så att säga. 
 
En annan "kul" sak är att jag ska försöka vlogga min tid på skolan. Kanske inte hela tiden, men i alla fall emellan åt när jag t ex backar, övningskör osv. 
Självklart får jag ju se om det är OK för läraren oxå. :) 
 
Idag har jag gjort en ny vlogg och lagt upp på min youtube, ni hittar den här nedanför. ENJOY! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback