Nyheter nyheter!

Godkväll älskade läsare! 
 
Som ni kanske märkt den senaste tiden har jag kommit med en hel del nyheter. 
Nu tänkte jag komma med ytterligare en. 
 
Inom väldigt kort kommer jag kunna filma vackra platser uppifrån luften. Jajamen ni läste rätt. :) 
Jag kommer inom en väldigt snar framtid kunna flyga med en Dji Phantom 3. LOVE IT! 
 
Min tanke är då att filma schysta vyer, spännande platser etc etc. 
Jag kommer även försöka ta med den till Bulgarien, men det verkar vara vissa regler kring drönare och batterierna till dom. Ringde flygplatsen i Malmö nu ikväll, och dom var osäkra, så jag fick ett nummer som jag ska ringa imorgon som går direkt till Tuifly (Fritidsresor) vilket är de bolag som vi ska resa med. 
 
Jag hade ingen aning om att reglerna kunde variera så mycket, men tydligen är det olika från bolag till bolag. Och dom väljer själva OM/HUR man ska ha utrustningen ombord. 
 
1.Antingen ska de ligga i det incheckade bagaget.
2. Eller ska de ligga i handbagaget.
3. Bolaget vill inte ha det ombord alls. 
 
Så vi får väl se. Men jag HOPPAS att jag kan släpa med mig den. Då ska jag filma nere i Bulgarien med den. Ska dock kolla vad lagen säger där. För i Sverige t ex får man INTE flyga drönare och filma utan tillstånd. Hade ni koll på det? Nä inte jag heller. :) 
Men nu vet ni i alla fall lite grann om vad som kommer att hända på min youtube. 
 
För att inte missa detta klicka er in på min kanal http://www.youtube.com/ghostman113
 
 
Ha en fortsatt trevlig kväll!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback