Dji Phantom 3 4K!

Hallå hallå!! 
 
Imorgon är det midsommar, så till att börja med vill jag önska er alla en TREVLIG midsommar. Och tänk på att ta det lugnt, man behöver inte hinka i sig massa alkohol för att ha skoj. 
 
Nu över till något helt annat, nämligen min nya "leksak". 
Idag har jag fått äran att flyga min älskade nya Dji Phantom 3 4K. ÄLSKAR DEN!! 
 
Vill ni se lite från första flygningen? Kolla in min youtube då. 
Adressen dit är http://www.youtube.com/ghostman113
 
 
De kommer ständigt att komma nya fräscha klipp, så glöm inte att PRENUMERERA om ni gillar det ni ser.
Och som jag sagt innan så kommer de även komma en hel del vloggar med min fru och hennes hundar. T ex när hon vallar kossor med sin Australian cattledog, eller när hon tränar och leker med sin Schäfer/rottis tik. 
 
Så kanalen har ALLT!! Det finns något för alla där. 
 
 
Ha en fortsatt trevlig kväll! :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback