Spel & donationer

Hallå hallå!! 
 
Idag är det den 25 Maj och denna månaden är oxå snart slut. Herregud vad tiden rusar iväg! 
Hur som helst närmar sig min 30-årsdag SNABBT och jag blir gammal gubbe. 
Hur firar man detta på ett speciellt sätt? Jo man kör en lång jävla stream! 
Där kommer jag självklart dricka alkohol, spela spel, spela skön musik och underhålla alla mina älskade följare. Jag hoppas ju även att det kommer bli många nya. 
 
Som vanligt sker allt detta på http://www.twitch.tv/ghostman113
Följer ni mig inte redan så klicka er gärna in där och gör detta. 
 
Mer information om exakt dag och tid kommer att komma. Så håll ögonen öppna! 
 
Jag vill även påminna er alla om att jag har instagram, facebook och paypal där man kan donera. 
Följ mig gärna på alla sajter jag har. Finns ju även på youtube, men det vet nog dom flesta redan. 
 
Jag kan ju även ta upp detta angående donationer. Allt som kommer in via paypal går till spel, utrustning och annat viktigt som behövs för att göra min stream bättre. 
Man kan även via steam ge en gåva i form av spel. Alla spel är välkomna! 
 
 
All information om instagram, facebook, youtube och paypal hittar ni under min stream. Så klicka er dit och ta en titt. Länken finns här ovanför i inlägget. 
 
Ha en SUPERHÄRLIG dag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback