Egen shop

Godkväll alla läsare! 
 
Nu har jag en kul sak att presentera. Det är i alla fall vad jag tycker. 
Ikväll har jag öppnat en egen shop på nätet där man kan köpa kläder för att supporta mig och det jag gör på youtube och twitch. 
Man ska absolut inte känna sig tvingad att köpa något där, men jag kommer ha den ifall det finns någon som kanske vill visa lite extra att det jag gör är bra. 
 
Jag vet att folk tidigare frågat mig om kläder etc, men jag har då bara lagt det på is. 
Nu är det dock verklighet och man kan ta en titt om det finns något intressant. 
Som det är just nu finns det väl inte speciellt mycket, men jag kommer lägga in fler saker med tiden. 
 
För att komma till sajten med mina produkter klicka HÄR --> Min butik 
 
Jag kommer bli så otroligt glad om folk börjar beställa där. 
 
 
Tack för ikväll! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback