Tränar stenhårt

Godkväll kära läsare! 
 
Till att börja med vill jag be om ursäkt för att min blogg legat så oaktiv en tid nu. 
Jag har såna satans problem att få tiden att räcka till. För håll med om att tiden går för fort! 
 
Hur som helst så vet ni ju att jag tidigare tränat på gym 3 gånger i veckan, men det har ökat till 5 gånger i veckan. Och det är nu många tänker "WTF, han borde inte träna så mycket". Men JO man kan det, så länge man sover och äter därefter. Kroppen måste hinna få vila och energi mellan passen, sen är det bara att dra på och köra hårt! 
Dessutom käkar jag kosttillskott vilket hjälper till med återhämtning. 
 
Men nog om detta. 
 
Gällande min youtube så står den stilla just nu, men kommer att komma träningsvideo inom kort. Så om ni vill kan ni klicka er in redan nu och prenumerera för att inte missa detta. 
http://www.youtube.com/ghostman113.
 
Något som däremot INTE är oaktivt är min livestream. Den är live varje Lördag och Söndag. Jag brukar starta runt 18-19:00 och kör på till midnatt ungefär. Ibland till och med längre. 
Vill ni ta en titt när jag lirar så är adressen följande http://www.twitch.tv/ghostman113.
 
Well, nu är klockan 23:05 cirka och jag ska gå och lägga mig. Jag kom från gymmet för ungefär 1,5 timme sedan. Käkat lite och tagit en shake. Så nu blir det duschen, sen sova. Zzz..zzz.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback