2015

Godkväll kära läsare! 
 
Nu en tid har det varit ganska lugnt på bloggen. Varför undrar ni säkert då. 
Jo det är så att den 5:e December åkte jag och min familj till Spanien och hade en helt fantastisk semester. När vi kom hem blev jag så otroligt sjuk och har varit det i cirka 2-3 veckor. Alltifrån ont i halsen, feber, klibbiga ögon, hosta och Gud vet allt. 
 
Jag tänkte kort bara påminna er om att nu är det 2015 och då som dom flesta kanske känner till är det dags för min livestream igen. Vi har redan varit igång en Lördag och en Söndag. Missade ni det så kan ni klicka er in på twitch nu och kolla under "tidigare sändningar". Men kom ihåg att dom bara ligger där 1-2 veckor, så passa på NU! 
 
Adressen till min livekanal är http://www.twitch.tv/ghostman113
 
Sedan skulle jag även vilja påminna er om min otroligt galna youtube. På den hittar man alltifrån challenges, gameplays, vloggar och en massa annat skoj. 
 
Adressen dit är http://www.youtube.com/ghostman113
 
När ni besöker dom sidorna så vill jag påminna er om att FÖLJA samt PRENUMERERA om ni inte redan gör det. Varför ska man då göra detta? Jo det är enkelt. 
Varje gång som det kommer ut t ex en ny video på youtube så ser man det enkelt via sina prenumerationer. Samma sak gäller twitch. Så fort jag blir live och börjar sända så kommer man få ett mejl som talar om att "Ghostman113 är nu live". Smart va?
 
Nu ska jag i alla fall gå och göra någon nytta. :) 
 
God fortsättning på er kära vänner! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback