Satsa stort

Goddag kära läsare! 
 
Idag är det Lördagen den 22 Augusti 2015 och solen står högt på himlen! 
Hur är det med er? Hoppas allting är bra, för de är det här. 
 
Anyway så tänkte jag informera er, eller rättare sagt gå ut med en liten sak. 
Som jag kanske nämnde sist så har jag en idé till min youtube, en idé som jag hoppas kommer bli bra. 
Varför inte satsa stort liksom? 
 
Saken är den att allt som kommer att behövas kostar cash, cash som jag inte kan lägga allt själv på. 
Absolut en stor del, men jag behöver all hjälp som jag kan få. 
 
Känner du att det finns en extra slant över, varför inte donera den till Ghost? 
Detta gör du enkelt via http://www.twitchalerts.com/donate/ghostman113
 
 
Min plan är att få ut mitt namn ÄNNU mer nu, så folk verkligen hittar min youtube etc. 
Jag kommer att skaffa 500 visitkort som man kan dela ut, och jag kommer även försöka få nya klistermärken av min förra sponsor. Även detta kommer jag kunna dela ut, eller sätta upp lite överallt. 
 
Har ni någon idé? Kan du hjälpa till? 
Kommentera gärna! 
 
Vad är sedan tanken med allt detta? 
Jo såhär enkelt är det. Jag kommer skapa en serie på min youtube där man kommer kunna följa mig i det jag gör. Jag kan inte säga exakt vad det är just nu, men det kommer bli AWESOME! 
Målet är till slut att kunna göra ett litet "mission" och även då filma och lägga upp på kanalen. Man ska alltså kunna följa hela detta projektet och jag hoppas att radio åter igen bjuder in mig, för då kommer jag även där prata om det som jag pysslar med. 
 
Alla som varit med och ställt upp på detta kommer få sitt namn i eftertexten i klippen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback