Snygga t-shirts

Hallå kära läsare där ute! 
 
Idag tänkte jag visa er ett par riktigt snygga t-shirts som jag har fått hem. 
Dom kommer ifrån en sida som heter dunken.se, länk kommer att finnas längre ner. 
 
Jag personligen tycker den sidan är grym, och dom har väldigt många tuffa motiv på sina kläder. 
Här nedanför tänkte jag visa dom två tröjorna som kom hem till mig. 
 
Detta är tröjornas framsida.
 
Och detta är baksidan. 
 
Jag personligen älskar som sagt när man köper tröjor med lite annorlunda och tuffa motiv. Det finns en mängd tröjor där ute i världen som är coola, så varför skulle man inte vilja ha dom? 
Vill ni själva kolla på kläderna så klicka er in på http://www.dunken.se.
 
Sedan skulle jag även vilja visa er en video med tröjorna, och denna kan ni se genom att klicka er in på http://www.youtube.com/ghostman113. Videon heter "Ghostman113 får paket i brevlådan".
 
Nu tänkte jag i alla fall gå ut i solen och njuta av den. And guess what? Jag har den nya svarta tröjan på mig, så idag känner jag mig extra cool!
 
Ha det gott allihopa! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback