Fy fan vad stressigt

Nämen tjenare! 
 
Jag vill till att börja med be om ursäkt för att bloggen är så oaktiv just nu. 
Anledningen till detta är jobb, youtube och livestreaming. Jag har helt enkelt inte tid till allt, tyvärr.
 
Igår den 28 Maj hade jag livestream och det gick bra. Jag bjöd då på 7 days to die och vi hade en liten giveaway av ett spel till PC. 
Vill du ha chansen att vinna ett spel nästa gång? Klicka då enkelt in på följande länk och börja följa mig där.
 
http://www.twitch.tv/ghostman113 
 
Jag kan även passa på att tala om att nu den 31 Maj kommer min syster på besök och då ska det spelas Outlast i min stream. Usch säger jag bara, jag avskyr skräckspel. Så om ni vill se mig skrika, gråta och skita på mig, ja då vet ni vad ni gör. Klicka på länken ovanför.
 
Jag ska även försöka klämma in en giveaway till helgen, OM den sändningen går bra. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback