Spanien Spanien

Hallå hallå! 
 
I skrivande stund är klockan 22:45 cirka, och jag borde legat i sängen redan för 45 minuter sedan. 
Men nu har jag ett problem, jag kan ta mig fan inte sova! 
Imorgon är det dags att gymma igen och det är så skönt att man håller på med det igen. 
Som jag sagt innan så har jag ett mål, och det ska jag nå! Det kommer ta tid, men då får det göra de.
 
Hur som helst, sitter och lyssnar på Spansk musik, och Gud så bra den är!
Och man längtar ju inte tillbaka, näe då. 
Jag vill VERKLIGEN tillbaka, helst jobba där! 
 
Ta bara en titt på bilderna jag nu ska bjuda på, dock är dom ganska gryniga och vädret när jag fotograferade som mest var molnigt. Det hade varit en storm under natten, men det blåste bort över dagen.
Se efter själva så härligt! 
 
 
 
 
 
 
Ja som ni ser så kan man ju inte annat än njuta. Jag skulle ge min ena hand för att få bo i Spanien.
Jag vet inte varför jag älskar det landet så mycket, men det har så mycket.
 
Nu vet jag inte vad jag mer ska skriva, så jag bjuder därför på en lång video med skön Spansk musik.
 
ENJOY, och god natt! 
 
 
 
OBS!!
 
Glöm inte att klicka er in på min youtube och twitch. Och klicka på prenumerera/följa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback