Dagen med stort D

Hallå hallå!! 
 
Idag är det dagen med stort D. 
Klockan 12:00 kommer jag att starta upp min livestream. Ni hittar länken här nedanför. 
 
http://www.twitch.tv/ghostman113
 
Som jag skrev för någon dag sedan så kommer jag att ha en giveaway. 
Når vi 25 tittare så kommer 1 spel att lottas ut. Kommer vi upp i 35 tittare så kommer ytterligare ett spel att lottas ut. Enkelt!
Så om vi ska ha någon giveaway, hjälp till att dela min kanal och tala om för folk att den finns. 
När ni klickat er in på min kanal, glöm då inte att trycka på FÖLJA! 
Det kostar ingenting att vara med, och man kan enkelt logga in via sin Facebook. Man behöver alltså inte krångla med att skapa någon profil eller liknande. 
 
 
 
Välkomna!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback