CS:GO

Hej svejs! 
 
Idag är det verkligen trist väder ute. Det blåser, snöar och är allmänt grått. 
Och då ställer jag mig själv en liten fråga. Varför i helvete snöar det i slutet av Mars? 
Jag vill ha sommar, sol och värme! 
 
Anyway, om vi nu ska byta samtalsämne.
Alla ni som läser min blogg, och följer mig här vet ju att jag har en kanal på youtube och twitch. 
Jag tänkte kolla vad ni tycker om min idé om att dra igång en liten "serie" med CS:GO? 
Klippen kommer bli cirka 8-10 minuter långa, och jag kommer att prata om lite random grejer medans jag spelar. 
 
Eller har ni några förslag? Skriv gärna en kommentar.
 
Jag håller just nu på att spara en video som jag redigerat som sedan kommer att laddas upp. 
Så klicka er in på min youtube och kolla. Glöm inte att trycka på gilla om ni tyckte om det, och att prenumerera. 
 
Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och chilla framför tv:n med en bra film. 
Inte fan tänker jag gå ut i alla fall. USCH! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback