Svensk livestream

Godmorgon! 
 
Idag är det Måndag igen, och det är verkligen en dag som jag inte gillar. Fråga mig inte varför. 
Solen skiner i alla fall idag igen, och det är ju kanon! Sol och värme vill vi ha. 
Idag händer inte mycket, bara jobba och ta det lugnt. 
 
Ikväll blir det livestream men inte på min kanal. Det handlar om en annan svensk livestream. Tycker absolut ni ska gå in och kolla. http://www.twitch.tv/rethoy4.
 
Jag kommer att befinna mig i chatten där ikväll. Tror han startar igång 18:30 cirka. 
Men om ni klickar er in redan nu och väljer att följa hans kanal, ja då får ni ju ett mejl så fort han går live.
 
Ha en fortsatt trevlig dag! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback