Gymma gymma

Hallå där! 
 
Kort litet inlägg som handlar om träning. Jajamen, så är det. 
Som ni vet kör jag på gym 3 gånger i veckan. Måndagar, onsdagar och fredagar. 
Det går riktigt bra och man blir helt slut efter ett pass. Jag kör tillsammans med min kompis Micke. 
Vi ligger UNGEFÄR på samma nivå, jag är något starkare. Men det går bra för oss och vi kämpar på. 
Han har ett mål och jag har ett, och tillsammans ska vi nå dit. 
 
 
Vill ni se en liten träningsvideo om hur det kan gå till så klicka er in på min youtube. 
Länken är följande http://www.youtube.com/ghostman113.
Det kommer att laddas upp fler videos med tiden, så håll koll om ni vill följa detta.
 
Jag ska även försöka att snacka i en video om träning. Dock ska ni veta att jag inte är något proffs. Men jag tänkte informera om hur JAG gör, och vad som funkar för mig. 
 
Fortsatt trevlig Onsdag nu! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback